A hibabejelentő üzenetek özöne zúdul ránk, mivel egy kulcsfontosságú banki szolgáltatás leállt.

Hibajelzések és tanácstalan ügyfelek özönlik el a bankot. Ez már nem az első alkalom a héten, hogy ilyen zűrzavar támadt, és a helyzet most sem éppen rózsás.
Csütörtök délután újra problémák merültek fel az OTP Bank ügyfelei körében: sem a mobilalkalmazás, sem az asztali netbank nem engedett belépni a felhasználóknak a számláikhoz. Szerkesztőségünk is tapasztalta a zavarokat: az applikáció hibaüzenetet generált, míg az online belépés is kudarcot vallott.
A nehézségek nem maguktól jöttek: szerdán az OTP bankkártyás tranzakciói és a készpénzfelvételek akadoztak. A pénzintézet akkor egy átmeneti hálózati problémára mutatott rá, ahogy azt az Index is megemlítette.
A csütörtöki zűrzavarról a leghíresebb hibabejelentő platform, a Downdetector is tudósított: délután 2 órára már több mint 1400 felhasználói jelzés érkezett az alkalmazás működésével kapcsolatban.
A bank még nem tette közzé hivatalos nyilatkozatát az újabb üzemzavarral kapcsolatban.