Az Auchan izgalmas újdonságokkal készül: forradalmi átalakulásokat jelentettek be, amelyek áthangolják a vásárlási élményt. - Akciós-Újság.hu


Az Auchan Magyarország jelentős átalakulásra készül: új bolttípusok bevezetésével, kisebb üzletek nyitásával és frissített stratégiával kívánja erősíteni pozícióját a diszkontláncokkal folytatott versenyben.

Az Auchan hatalmas változások előtt áll!

Az Auchan új irányvonalakat vizsgál, hogy erősítse pozícióját Magyarországon, és merész lépéseket tervez a jövő érdekében. A céljuk egyértelmű: a francia eredetű kiskereskedelmi óriás szeretne a három legnagyobb hazai szereplő között helyet foglalni. A részletekről Vincze Géza, az Auchan Magyarország ügyvezető igazgatója osztotta meg gondolatait a Portfolió olvasóival.

"A növekedés áll a fókuszunk középpontjában" - nyilatkozta Vincze Géza, aki március óta irányítja a céget. Azóta egy 50 fős csapattal közösen megalkották a vállalat következő hét évére vonatkozó stratégiát.

Fedezd fel az új üzletek világát, ahol friss koncepciók és izgalmas formátumok várnak rád! Merülj el az innováció tengerében, és tapasztald meg a kereskedelem új irányvonalait!

A diszkontláncok térhódítása – amelynek következtében piaci részesedésük három év alatt 33%-ról 41%-ra ugrott – komoly kihívások elé állítja a hagyományos kiskereskedelmi láncokat. Vincze Géza kiemeli, hogy az Auchan jelenlegi boltjai "fizikailag távolabb helyezkednek el a vásárlóktól", és ezen sürgősen változtatni szükséges. Ennek érdekében új üzletek nyitására készülnek olyan területeken, ahol eddig nem volt Auchan, kisebb alapterületű, innovatív boltformátumokat tesztelnek, valamint megújítják a meglévő hipermarketeket is, hogy fokozzák a vásárlási élményt.

Valóban észlelhetjük, hogy a 18 ezer négyzetméteres eladótér messze túlszárnyalja a vásárlói igényeket. Olyan helyszín, ahol egy ekkora bolt elhelyezhető a város szívében, gyakorlatilag nem létezik. Ugyanakkor a kisebb formátumoknak van helyük a piacon. Erre kiváló példa a márciusban megnyílt AuchanGO, amely mindössze 18 négyzetméteren működik, teljesen automatizált módon. Természetesen a dunakeszi áruházunk is továbbra is működik a maga 18 ezer négyzetméteres területével, de a két formátum között még számos lehetőség rejlik.

- mondta el Vincze Géza.

Friss szellő fúj a pékségben és a zöldség-gyümölcs részlegben, hiszen megújulásra készülünk! Fedezd fel a megújult kínálatunkat, ahol a frissesség és az ízek harmóniája vár rád!

A frissáru-kategória kiemelkedő szerepet játszik az Auchan stratégiájában: az idei év során új pékségkoncepcióval lépnek a piacra, amely lehetőséget teremt arra, hogy saját készítésű pékáruik a kézműves pékségekkel is felvegyék a versenyt. Továbbá, a zöldség-gyümölcs kínálatának bővítése és minőségének javítása szintén a vállalat prioritásai közé tartozik.

Online kiszállítás - újragondolva

Az Auchan e-kereskedelmi csatornáit megújítja, de nem mond le róluk. A kiszállítás továbbra is veszteséges, mivel az online vásárlásokhoz használt bolti árak nem fedezik a logisztikai költségeket. Az Auchan a Wolt partnerségével is bővíti lehetőségeit: míg saját rendszerével a nagybevásárlásokra fókuszál, a Wolt a különböző vásárlói igényeket és szokásokat szolgálja ki.

Kassza forradalom: Új korszak a pénzkezelésben!

Az önkiszolgáló kasszák bevezetésével kapcsolatban a vállalat nem tervezi a teljes áttérést. Az igazgató elmondta: "Szerencsére rendelkezünk elegendő hellyel, így mind az önkiszolgáló kasszák, mind a hagyományos pénztárak kényelmesen elférnek. Ha azt javasolnánk, hogy este 7-kor bezárjuk az összes normál kasszát, és kizárólag az önkiszolgáló lehetőségekre támaszkodunk, az biztosan nem lenne népszerű a vásárlóink között. Az, hogy mindkét lehetőség elérhető, és hogy este 9 előtt a hagyományos kasszákból csak korlátozott számú áll rendelkezésre, de az önkiszolgáló opciók szinte korlátlanul elérhetők, valóban egy olyan megoldás, amelyet mindenki szívesen elfogad."

Az AuchanGO pilot bolt is tovább üzemel, itt azt vizsgálják, mennyire fogadják el a vásárlók a teljesen automatizált vásárlási élményt.

Az Auchan célja, hogy megduplázza piaci részesedését, és felkerüljön a hazai kiskereskedelem három legnagyobb szereplője közé. Ehhez átfogó átalakulásra van szükség: új boltok nyitása, márkák frissítése, a termékkínálat újragondolása, innovatív bolttípusok bevezetése, frissáru-fejlesztés, valamint az online jelenlét optimalizálása vár ránk. 27 évnyi működés után az Auchan most egy jelentős változáson megy keresztül.

Csatlakozz hírlevelünkhöz, és légy mindig naprakész a legújabb akciókkal! Hetente érkező leveleinkben a szupermarketek legfrissebb ajánlatai várnak rád, hogy a legjobb árakat kapd meg! Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy spórolj!

Tudtad? Facebookon, Instagramon vagy akár Viberen is értesülhetsz legújabb tartalmainkról! Friss hírek, akciók, spórolási tippek, pénztárcabarát trükkök és házi praktikák egy helyen!

Olvastad már ezt? A pszichológusok szerint, ha folyton elfelejted mások nevét, annak mélyebb okai lehetnek. Érdekes figyelmeztetés érkezett a szakértőktől: ha így mosolyogsz, lehet, hogy a mosógéped hamarosan meghibásodik!

Ne habozz, most ragadd meg az alkalmat: ez a few ezer forintos Aldi-termék később akár milliókat is érhet!

(Fotó: Getty Images)

Az Aldiban elérhető Aldi-termék valódi slágerré válhat a vásárlók szívében. Jelenleg csupán néhány...

A mosógép élettartama drámaian csökkenhet, ha nem figyelünk oda a használatára vagy ha elhanyagoljuk a karbantartását. A készülék hatékonyságát...

Miért érdemes mosogatószert a fagyasztóba helyezni? Első ránézésre talán furcsának tűnik ez a háztartási trükk, de meglepően hatékony! A fagyasztóban tárolt mosogatószer nemcsak a szagok semlegesítésében segít, hanem a zsíros edények tisztítását is megkönnyíti. A hideg hőmérséklet hatására a formula textúrája megváltozik, így használatkor egyedülállóan hatékony habzást biztosít. Fedezd fel ezt az érdekes praktikát, és tapasztald meg, milyen egyszerűvé válik a mosogatás!

A tojástartót a pénztárhoz érve kinyitja a pénztáros. Elsőre úgy tűnik, egyszerűen csak megszámolja a...

A pszichológia világában, amikor egy új ismerőssel találkozunk, és idővel elfelejtjük a nevét, annak mélyebb jelentése is lehet. Ez a jelenség gyakran arra utal, hogy a kapcsolatunk a személlyel nem volt elég erős ahhoz, hogy a név bevésődjön az emlékezetünkbe. Talán az interakció során nem alakult ki megfelelő érzelmi kötődés, vagy egyszerűen csak a figyelmünket elterelte valami más. Az ilyen esetek rávilágítanak arra, hogy mennyire fontos a figyelem és az érdeklődés a másik iránt, hiszen ezek segíthetnek abban, hogy maradandóbb nyomot hagyjunk egymásban.

A Lidl és a Tisza Cipő most egy izgalmas együttműködés keretében léptek színre, melynek eredményeként egy igazán különleges lábbeli került a polcokra.

Related posts