Kiadásra került egy közlemény az OTP rendszerének leállásával összefüggésben – íme, a valóság mögötte.

Szokatlan méretű túlterheléses támadás érte az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit.
Ahogy arról már korábban hírt adtunk, a felhasználók csütörtök délután komoly nehézségekkel szembesültek az OTP InternetBankjának elérésével. Egy nappal azután, hogy gondok adódtak a pénzfelvétellel és a bankkártyás tranzakciókkal, sem a mobilalkalmazáson, sem az asztali számítógépen nem tudtak belépni a rendszerbe. A Downdetector, amely a hibabejelentésekkel foglalkozik, arról számolt be, hogy 13:30 körül már több mint 1200 bejelentés érkezett. Sokan a bank közösségi média felületein is kifejezték elégedetlenségüket a szolgáltatás leállásával kapcsolatban.
„A bank munkatársának válaszában világosan megfogalmazták.”