Az ügyfélszolgálat jelenleg csak korlátozott kapacitással üzemel.


Az Aquaserv vízszolgáltató tájékoztatja kedves ügyfeleit, hogy augusztus 12. és 19. között egy új informatikai rendszerre vált, amely a kereskedelmi tevékenységek kezelését szolgálja. Ezen időszak alatt a társaság pénztáraiban nem áll rendelkezésre befizetési lehetőség. Az ügyfélszolgálat tevékenysége kizárólag tájékoztatásra fog korlátozódni, és sajnos nem tudnak fogadni kérelmeket, dokumentumokat vagy egyéb iktatásra szánt beadványokat sem. További részletekért kérjük, látogassanak el a vállalat Facebook-oldalára!

A számlák rendezése továbbra is egyszerűen megoldható a PayPoint és Un-doi Centru de Plăţi hálózataiban, valamint egyéb partnerfizetési pontoknál és bankoknál, akár átutalással, akár internetbanki szolgáltatásokon keresztül. Ezen kívül online is intézheti a befizetéseket az AquaOnline platformon vagy a Pago alkalmazás segítségével.

Az ivóvíz- és szennyvízcsatorna-hálózatban előforduló problémák jelentésére az alábbi telefonszámok állnak rendelkezésre, még ebben az időszakban is: - **Marosvásárhely**: 0265-208-888 vagy a 08-008-208-888-as TelVerde szám (Romtelecom hálózaton). - **Szászrégen**: 0265-512-800 - **Segesvár**: 0265-772-351 - **Marosludas**: 0265-411-425 vagy 0265-411-485 - **Dicsőszentmárton**: 0265-446-197 vagy 0265-441-035 - **Radnót**: 0265-471-394 vagy 0265-471-549 - **Székelykeresztúr**: 0266-242-703 Kérjük, hogy bármilyen észlelt meghibásodás esetén hívja a megfelelő számot!

A megszokott tevékenység augusztus 20-tól újra kezdetét veszi.

Related posts