Új vezető érkezett az Auchan élére!
Vincze Géza pályafutása során több nemzetközi kis- és nagykereskedelmi vállalatnál töltött be különböző pozíciókat. Karrierjét a Mars, Incorporated multinacionális cégnél kezdte, majd a METRO C&C csapatához igazolt, legutóbb pedig a Penny Magyarországnál dolgozott beszerzési igazgatóként. Innen érkezik most az Auchan Magyarország ügyvezető igazgatói pozíciójába a tulajdonosokat képviselő felügyelőbizottság egyhangú felkérésére. A szakember a beszerzés mellett széleskörű tapasztalatokat szerzett az értékesítési, marketing és kontrolling területen is. Az áruházi és az online kereskedelemben is szakértőnek számít, a METRO-nál pedig a független kisvállalkozói szektor támogatása is a feladatkörébe tartozott, ahol B2B partnerekkel dolgozott együtt.
A szakember a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola Idegenforgalmi és Szállodai Karán, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Nemzetközi kapcsolatok szakán szerzett diplomát.
Az Auchan Magyarország ügyvezető igazgatójaként az a fő célkitűzése, hogy tovább erősítse a vállalat piaci pozícióját.
"Célom, hogy az eltérő kereskedelmi modellekben szerzett tapasztalatokat és bevált gyakorlatokat - ahol csak lehetséges és indokolt - beépítsem az Auchan hiper- és szupermarketek, valamint online kereskedelem mindennapi működésébe. Ambíciónk, hogy látványos előrelépést érjünk el a kiskereskedelmi piacon, és középtávon a dobogós helyek egyikére kerüljünk. Ehhez kulcsfontosságúnak tartom az átgondolt kereskedelmi stratégián alapuló terjeszkedést, a versenyképes árakat és az egyedülálló választékot - ezekre fogok kiemelten fókuszálni.
Fontos, hogy vásárlóink továbbra is hozzáférjenek a megbízható, jól működő szolgáltatásokhoz, és hogy ezek minél szélesebb körben, különböző településeken elérhetők legyenek. Ehhez elengedhetetlen, hogy erősítsük beszállítói kapcsolatainkat, és új együttműködéseket alakítsunk ki olyan piaci szereplőkkel, akik osztoznak céljainkban, és akiknek mi is hozzájárulhatunk a vállalkozásuk sikeréhez.
"Egy dinamikus és elkötelezett csapat segítségével szeretném megvalósítani ezt a célt, amely képes gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni a ránk váró kihívásokhoz" - nyilatkozta az Auchan Magyarország frissen kinevezett ügyvezető igazgatója.
Az Auchan márka 1998 óta van jelen Magyarország piacán, és 2024-re az éves árbevétele már meghaladja az 500 milliárd forintot. A cég hazai működése során közel 6 000 munkavállalót foglalkoztat, akik között jelentős számban találhatóak megváltozott munkaképességű emberek is. Hipermarketjeikben körülbelül 70 ezer különböző terméket kínálnak, amelyek között élelmiszerek és széles választékú non-food termékek is szerepelnek. Az Auchan áruválasztékát a szezonális termékek és a saját márkás termékek folyamatosan bővülő készlete jellemzi; csupán az élelmiszer szegmensben 2000 különböző sajátmárkás terméket kínálnak vásárlóiknak.